Betingelser


BETINGELSER - TRIBBO ApS

BEMÆRK


Det er obligatorisk at en TRIBBO el ladcykel skal have et service 2 måneder efter at I har modtaget den.


Serviceeftersynet kan udføres af vores forhandlere eller servicecentre. I kan få en lokal cykelmekaniker til at udføre servicen.


Garantien dækker ikke hvis jeres TRIBBO el ladcykel ikke har modtaget dette 2. mdrs serviceeftersyn.


Kvittering skal kunne fremvises. Dette service er ikke med i ladcyklens pris.


OBS. Køb af ladcykel eller ydelse hos en af vores forhandlere, er det forhandlerens regler der er gældende. Kontakt venligst din forhandler og forhør dig om regler og betingelser her.

BETALINGSBETINGELSER


  • Kommuner - Faktura sendes via EAN.  
  • Virksomheder - Faktura sendes via email. Netto 14 dage, hvis ikke andet er aftalt.  
  • Private - Faktura og Mobilepay. 

PRISER


Alle vores priser er i DKK og inkl. moms for private og eksl. for virksomheder


Godkendelser - Alle vores produkter CE godkendte

FORSENDELSE


Omkostninger i forbindelse med levering af et produkt, betales af kunden medmindre andet er aftalt.


Alle vores vare sendes med et fragtselskab, og de har ansvaret for at varen sendes intakt og til tiden.


TRIBBO forbeholder os retten til selv at vælge hvilke selskab og form for fragt der skal benyttes.

FEJL & MANGLER


Ved fejl eller mangler på det fremsendte produkt, eller ydelse, forpligter TRIBBO os til at afhjælpe med problemet.

KØB AF PRODUKT ELLER YDELSE


Ved køb af produkter eller ydelser udført af TRIBBO, skal du som kunde være indforstået med vores betingelser for at handle med TRIBBO.


Disse betingelser skal læses igennem på www.TRIBBO.dk - Har du som kunde spørgsmål, bedes du rette henvendelse til os hurtigst muligt.

BARNESÆDE, FASTSPÆNDTE BØRN OG ANSVAR


Det er brugerens ansvar at sikre at børnene i ladet er sikkert og forsvarligt fastspændt. Ligesom der er brugerens ansvar at sikrer barnesædet er monteret korrekt i beslaget, som er monteet i ladet.


Kør ikke på ladcyklen hvis børnene ikke sidder sikkert og forsvarligt fastspændt.

REKLAMATION VED ET PRODUKT


Køber er forpligtet til selv at foretage undersøgelse af produktet ved leveringen, ligesom køber er forpligtet til omgående at reklamerer over evt. fejl eller mangler, straks inden 2 dage. Køber kan ikke senere påberåbe sig mangler, der kunne være konstateret ved den foreskrevne undersøgelse. Det samme er gældende, hvis køber på et senere tidspunkt undlader rettidigt at reklamere over konstaterede mangler. Reklamationer i anledning af fejl eller mangler skal fremsættes skriftligt, og straks ved konstatering. 


Denne reklamation skal indeholde en redegørelse for evt. fejl og eller mangler, som TRIBBO ApS har gjort sig skyldig i. Ved reklamation over fejl eller mangler har TRIBBO ApS ret til at efterse evt. fejl eller mangler, før TRIBBO ApS tager stilling til, om manglerne fortsat giver TRIBBO ApS pligt til at afhjælpe de reklamerede fejl eller mangler. Undlader køber af opfylde de i nærværende bestemmelse fastsatte regler, afskæres han for enhver ret til godtgørelse.


Der gives 2 års. reklamationsret ihenhold til loven på alle produkter som er vedligeholdt efter vores forskrifter, se under vedligeholdelse. Hver også opmærksom på reglerne for hvordan et el cykel batteri skal vedligeholdes. Er reglerne for vedligeholdese af vores batteri ikke overholdt, så bortfalder din reklamationret. Se under vedligeholdelse af batteri på www.b-bikes.dk. 


Hvis du selv begynder at ændre/konstruere eller reparerer dele eller produktet, så bortfalder din reklamationsret på den pågældene del eller produkt.


Hvis der inden for de første 6 måneder opstår fejl eller mangler ved det købte produkt er der en formodning om, at manglen var til stede på leveringstidspunktet – deraf den såkaldte ”formodningsregel”. Udgangspunktet er her, at manglen skal afhjælpes på forhandlerens/vores regning. Formodningsreglen fraviges dog, hvis du som forbruger ikke har vedligeholdt og overholdt reglerner for ovenstående.


  • 0-6 måneder: formodningsreglen gælder. 
  • 6-24 måneder: forbrugeren skal bevise, at fejlen, der klages over, var til stede på leveringstidspunktet.

REKLAMATION VED EN YDELSE


Knækker et bremsekabel, pludselig defekt bremse, eller snavs i en bremse, som medfører at en cykel trækker skævt, eller ikke kan bremse, så kan TRIBBO ApS ikke stilles til ansvar for dette, da vi på ingen måde kan forudse dette. Ved service eller reparationer kan vi ikke se om der evt. skulle være et bremsekabel som er flosset indeni yderkablet, ligesom ved hydraulikbremserne fortages der ikke trykprøvning af systemet. En pludselig defekt hydraulikbremse kan vi ikke forudses. Dog vil vi på almindligvis kunne se en utæthed i slangerne. Springer et dæk, slange, kabel, kæde eller andet efter et service, så kan TRIBBO ApS ikke stå til ansvar for dette, da vi ikke kan fordudse det vil ske.


Køber er forpligtet til selv at foretage undersøgelse af ydelsen der er blevet givet ved leveringen, ligesom køber er forpligtet til omgående at reklamerer over evt. fejl eller mangler. Køber kan ikke senere påberåbe sig mangler eller fejl, der kunne være konstateret ved den foreskrevne undersøgelse. Det samme er gældende, hvis køber på et senere tidspunkt undlader rettidigt at reklamere over konstaterede mangler eller fejl. Reklamationer i anledning af fejl eller mangler skal fremsættes skriftligt, og straks ved konstatering. Denne reklamation skal indeholde en redegørelse for evt. fejl og eller mangler, som TRIBBO ApS har gjort sig skyldig i. Ved reklamation over fejl eller mangler har TRIBBO ApS ret til at efterse evt. fejl eller mangler, før TRIBBO ApS tager stilling til, om manglerne fortsat giver TRIBBO ApS pligt til at afhjælpe de reklamerede fejl eller mangler. Undlader køber af opfylde de i nærværende bestemmelse fastsatte regler, afskæres han for enhver ret til godtgørelse. 

FORTRYDELSESRET


Fortryder I et evt. køb af et produkt, så bytter vi eller giver pengene tilbage indenfor 14 dage, såfremt varen returneres til os ubrugt og i original emballage. Er varen specialfremstillet, byttes den ikke. Du har 14 dage til at meddele os om at du fortryder dit køb, samt 14 dage til at sende det retur til os. 


OBS. Er ladcyklen købt hos en af vores forhandlere, er det forhandlerens regler der er gældende. Kontakt din forhandler.


Kørsel på vores ladcykler og ansvar! 


TRIBBO ApS står ikke til ansvar for hvordan kunden/brugeren kører på ladcyklen, hvad enten den er købt eller udlånt. Det er brugerens fulde ansvar at sikrer at ladcyklen bremser sikkert, og ordentlig inden brug. Det er brugerens ansvar at sikrer at børnene i ladet er sikkert og forsvarligt fastspændt. Ligesom der er brugerens ansvar at sikrer barnesædet er monteret korrekt i beslaget, som er monteet i ladet, hvis ladcyklen er monteret med sådan et. Kør ikke på ladcyklen hvis børnene ikke sidder sikkert og forsvarligt fastspændt, eller du føler dig usikker på at køre på ladcyklen.


Kunden/brugeren er forpligtet til selv at foretage undersøgelse af produktet der er blevet givet ved leveringen, ligesom kunden/brugeren er forpligtet til omgående at reklamerer over evt. fejl eller mangler. Kunden/brugeren kan ikke senere påberåbe sig mangler eller fejl, der kunne være konstateret ved den foreskrevne undersøgelse. 


Ligesom det er kundens/brugerens fulde ansvar at være bekendt med færdselslovens regler for kørsel på ladcykel, samt reglerne for lys, reflekser, ringklokke mm. virker som det skal. 

Vi er i Jylland, på Fyn & Sjælland.

Få et hurtigt overblik over forhandlere og service værksteder.

Se eller download bruger manual til din el lad cykel.

Kontakt os ved spørgsmål.

Din TRIBBO el lad cykel leveres med 6 års garanti på cykelstellet.

B-BIKES APS

Metalgangen 9A, 2

2690 Karlslunde - Denmark

VAT DK-39892499


OPENING HOURS

Monday - Friday: 08:00 - 15:00

Saturday & Sunday: Closed


CONTACT

Email: info@b-bikes.dk

Mobile: +45 2983 7883

© Copyright B-Bikes 2020. All Rights Reserved.